Kännykkäpussukat ja patahanskat

Kännykkäpussukoita on kahden kokoisia ja kahdella eri kuosilla. Isompien pussukoiden pituus on noin 25 cm ja leveys 14 cm. Pienempien pussukoiden pituus on noin 19cm ja leveys 13cm.

Isompien pussukoiden hinnat ovat 22 eur/kpl, pienempien 18 eur/kpl. Postikulut tulevat erikseen.

Mustavalkoisessa kuosissa on kuvattuna eri rotuisia koiria; mm. snautseri, husky, spanieleita, shetlanninlammaskoira, mäyräkoira, ranskanbuldoggi, weimarin seisoja, chihuahua, tanskandoggi, mopsi, noutajia. Kuosit ja rodut vaihtelevat eri pussukoissa.

Labbiskuosissa on mustia, valkoisia ja ruskeita labbiksia mustalla pohjalla.

Hihna on reilun pituinen, materiaali puuvillaa. Vuorikangas ja pehmuste. Vetoketjullinen, sivussa myös pienempi lokero, joka on suljettavissa vetoketjulla.

Patahanskoja myydään pareittain. Hinta on 35 eur per pari. Patahanskoja myydään tapahtuminen yhteydessä, tai suoraan yhdistyksen tiloista.  Patahanskan mitat: pituus noin 36 cm, leveys noin 17 cm. Kuosina on värikäs eri rotuisten koirien joukko, samoja rotuja kuin mustavalkoisissa kuoseissa. Materiaali puuvillaa, eristeenä alutex-huopa.

Pussukoita voi tilata ja patahanskoja kysellä: info@opaskoirayhdistys.fi