Opaskoirakalenteri 2021 huom! kalenterit on myyty loppuun

Opaskoirakalenteri 2021 maksaa 15 eur (sis. postikulut).

Opaskoirakalenterissa on ihmisten nimipäivien lisäksi myös työssäolevien opaskoirien nimipäivät ja upeita kuvia koirista. Lisäksi kalenterista löytyy yleistä tietoa Opaskoirayhdistyksestä ja opaskoirista. Kalenterin koko on taitettu A3 eli kukin kalenterisivu muodostuu avattuna kahdesta A4-kokoisesta päällekkäin olevasta sivusta, suljettuna kalenteri on kokoa A4. Kalenterissa on reikä, josta kalenterin voi ripustaa seinälle. Kunkin kuukauden yläosassa on kuva, alaosassa tiedot eli päivä, sen päivän opaskoirien nimipäivät, lisäksi viikkonumerointi, pyhä- ja liputuspäivät.

Kalenterin voit tilata: info@opaskoirayhdistys.fi.

Myös yhdistyksen alueelliset yhteyshenkilöt myyvät kalenteria. Heidän yhteystietonsa löydät täältä. Tilaamalla kalenterin alueyhteyshenkilöltä tuet hänen edustamansa alueen opaskoiratoimintaa, sillä jokaisesta myydystä kalenterista korvamerkitään 7 euroa aluetoimintaan.

Kalenteria myy myös:

Jari Korhonen / Buckonet Oy puhelin: 045-230 8875 sähköposti korhonen.jaripekka@gmail.com

Kalenterin kuvat: Hannele Rontu Näkövammaisten liiton Vantaan Opaskoirakoulu, Saara Weckström Suomen Opaskoirakoulu, Minna Leppälä Nouhaun Opaskoirapalvelu, Pihla Pavas NouHaun Opaskoirapalvelun koira, Pia Härkönen NouHaun Opaskoirapalvelun koira, Sanni Moilanen NouHaun Opaskoirapalvelun koira. Taitto ja painopaikka: Suomen Uusiokuori Oy