OPASKOIRA-AIHEINEN VALOKUVAUSKILPAILU

Opaskoirayhdistys järjestää valokuvauskilpailun ajalla 1.4. – 30.8.2021. Kilpailun aiheena on ”Opaskoiran elämää” ja kuvauskohteena voi olla kaikki mahdollinen opaskoiran elämästä pennusta eläkeläiseen, työskentelevä opaskoira tai opaskoira vapaalla.

Kilpailu on avoin kaikille. Kuvien tulee olla ennen julkaisemattomia ja osallistua voi useammalla kuvalla. Yhdistys pidättää oikeuden käyttää kilpailutöitä julkaisuissaan.

Kilpailukuvat lähetetään Valjaissa-lehden toimittajalle

Ali Kinnuselle sähköpostilla kinnunen.ali@gmail.com

Kilpailuun lähetettävien kuvien koko täytyy olla vähintään 500 kt ja niitä lähetettäessä tulee tarkistaa, ettei mikään ohjelma pienennä niiden kokoa.

Kilpailun tuomarina toimii koiravalokuvaaja Aino Pikkusaari. Kolme parasta palkitaan lahjakorteilla valokuvausalan liikkeeseen. 1. palkinto on arvoltaan 80 euroa, 2.palkinto 60 euroa ja 3. palkinto  40 euroa. Palkituille ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti sähköpostilla marraskuussa 2021. Tulokset julkistetaan myös Opaskoirayhdistyksen netti- ja facebooksivuilla ja Valjaissa-lehdessä 3/2021.