Tapahtumakalenteri 2020

Pirkanmaa tiedottaa:

POK maakuntamatkailee ja järjestää opaskoiratapaamisen Hervannassa LA 31.10. Lähtö klo. 09.30. Tarkoituksemme on kiertää Suolijärven kuntorataa. Tarkempi lähtöpaikka ilmoitetaan osallistujille myöhemmin.

Tilanteesta johtuen olemme rajanneet koirakoiden määräksi kymmenen.

Tapaamisessa olisi suotavaa käyttää maskia, sekä varata käsidesiä mukaan. Ilmoittautumiset Arto Kurviselle, P. 050-3607935, kurvinen.arto@gmail.com

Hki-Uusimaa tiedottaa:

”Pikkujoulu on taas, pikkujoulu on taas kattilat täynnä puuroo!”

Tervetuloa Hki-Uusimaan koirakot ja tänä vuonna toiminnassa mukana olleet peesarit viettämään pikkujoulua 21.-22.11 2020!

Karkelot järjestetään Nilsaksen leirikeskuksessa Sipoossa, osoitteessa Nilsaksentie 60 04130 Sipoo.

Lauantaina aloitellaan tonttuilut klo 12.00 majoittumisen ja puuron sekä glögin merkeissä. Ilottelemme ulkona koirien kanssa saunojen lämpiämiseen ja saunanraikkaina pääsemme nauttimaan herkullisesta perinteisestä jouluruokapöydästä. Täysin vatsoin voimme sitten nauttia ohjelmasta ja vaikka humpata joulurallien tahtiin, joulupukin visiittiä unohtamatta. Aamupalan jälkeen voidaan sitten lähteä kotiin parantelemaan tanhuista kipeytyneitä jalkoja ja muistelemaan mukavaa pikkujoulua.

Mukaan mahtuu 20 henkilöä. Hintaan 71,50€ sisältyy: puuro, glögi sekä kahvi, jouluinen ruokapöytä, iltapala, aamupala sekä sauna ja yöpyminen omilla lakanoilla. Ilman yöpymistä hinta 43€.

Kerro ilmoittautuessasi yövytkö, huonekaveritoive, ruokarajoitukset, pääsetkö paikalle kuljetuspalvelulla.

Ilmoittaudu viimeistään 14.11 Ulla Jensenille puh. 045-801 1101 tai ulla.jensen@saunalahti.fi .

Lämpimästi tervetulleeksi teidät toivottaa viimeistä kertaa nykyinen Helsinki-Uusimaan yhteyshenkilötyöryhmä