Tapahtumakalenteri

Täältä löydät tietoa Opaskoirayhdistyksen, ja sen alaisten yhteisöjen tapahtumista

Elokuinen patikka 11-13.8.

Hei koirakot ja peesarit!

Kahdeskymmenesneljäs peesareiden järjestämä patikka  on 11.-13. elokuuta Lopella Räyskälässä. Yövymme Räyskälän motellissa, josta meille on varattu 10, 3 hengen huonetta ja 2, 4 hengen huonetta.

Ruokailut tapahtuu läheisessä ravintolassa.

Patikkaviikonloppu on täysihoidolla, johon kuuluu perjantaina iltapala, lauantaina aamiainen , lounas, päivällinen ja iltapala. Sunnuntaina aamiainen ja lounas. Kahveja hörpimme milloin missäkin välissä. Hinta on 90 euroa ja OKY:n jäsenistöään tukema hinta on 72 euroa. Oky tukee myös jäsentensä matkoja 22 euroa ylittävältä osalta halvinta menopeliä käyttäen. Aiemmasta poiketen peesarin kyydissä tulevat koirakot maksavat omavastuunsa suoraan hänelle.

Patikointimaastot ovat monipuoliset. On puomein suljettuja metsäautoteitä, hiekkateitä ja luontopolkuja. Pituudet voi itse suunnitella kuntonsa mukaan.

Patikoinnin lisäksi saunomme, uimme, ajamme kilpaa ”formulalla” ja kisailemme leikkimielin. Arpajaiset ovat tietenkin ja vietämme elokuista iltaa joutavia turisten taivasalla tai sadetta pidellen terassilla.

Ilmoittaudu viimeistään 22.7. mennessä ja kerro nimesi, yhteystietosi, koiran nimi ja mahdolliset ruoka-aine allergiasi sekä huonekaveri toiveesi.

Ilmoittautumiset mieluiten sähköpostilla osoitteeseen peesarit@opaskoirayhdistys.fi

Tiedustelut 050 329 5976/ Eija

Tervetuloa rentoon patikkaviikonloppuun!

Eija Paasu ja peesarit

Keski-Suomen koirakoiden toimintaa:

La 26.8. Nyrölän luontopatikka klo 10 – 16

Pohjois-Suomi tiedottaa:

Pohjois-Suomen opaskoirakoiden patikkaviikonloppu 22-24.9.2017. Paikka: Loma-Vietonen, Meltosjärvi, Ylitornio, www.lomavietonen.com

Hinta:
Pohjois-Suomen koirakko yhdistyksen jäsen 110€
Yhdistyksen jäsen 134€
Muut kuin jäsenet 168€
Lisähinta 1hh huoneesta 40€

Tässäpä upea mahdollisuus sinulle ja opaskoirallesi mukavassa seurassa nauttia Lapin luonnosta ja yhdessä patikoinnista arjen murheet unohtaen.

Saavumme perjantaina Loma-Vietoseen yhteiskuljetuksena Rovaniemen rautatieasemalta klo 10:52 (lähtö Helsingistä 21.syyskuuta 23:19 yöjuna).
Perjantaina tutustutaan lomapaikkaamme ja patikoimme lauantaina enemmän, jolloin syömme kotalounaan matkan varrella. Perjantaina ja lauantaina meillä on käytössä rantasauna, jossa kokoonnumme muutenkin.
Sunnuntaina aamiaisen ja pakkaamisen jälkeen saamme matkaeväät mukaan ja saamme kyydin Rovaniemelle junaan, joka lähtee klo 12:09 (Helsingissä klo 20:35). Mökkimajoitus 2h huoneissa täysihoidolla.

Matkakorvaukset, kuten yhdistys ohjeistaa:
Yhdistys korvaa jäsentensä matkakuluja 22 euroa ylittävältä osin halvinta matkustustapaa käytettynä jälkikäteen kuitteja tai muita dokumentteja vastaan
viikonloppukursseille, kilpailuihin, peesaripatikoille ja vuosikokoukseen.

Peesarikyydistä kaikki koirakot maksavat peesarille tuon omavastuuhinnan ja yhdistys maksaa kilometrikorvauksena erotuksen ja vähentää automaattisesti koirakoiden maksut.

Oman auton käytöstä maksetaan kilometrikorvaus vähennettynä omavastuu jos matkaa ei pysty muulla tavalla hoitamaan. Jokainen koirakko maksaa omavastuuosuuden. Matkakuluja kilometrikorvauksena haettaessa tulisi ilmoittaa keitä oli kyydissä, koska omavastuu on tasapuolinen ja koskettaa jokaista.

Jos koirakko käyttää peesaria omien reittien opetteluun, hän maksaa kulut itse tai sopii alueen yhteyshenkilön kanssa kulujen maksamisesta korvamerkityistä.
Yhdistys ei maksa sellaisia matkakuluja.

Mukaan mahtuu 10 koirakkoa ilmoittautumisjärjestyksessä, etusijalla alueen koirakot.

Sitovat ilmoittautumiset Jyrkille sähköpostilla jyrki.hanninen@gmail.com tai puhelin 040-502 4882.
Tiedustella saa Jyrki Hänniseltä ja Kirsti Reijoselta puhelin 050-327 7492

Viro-Suomi-Latvia maaottelu 30.9.2017 Virossa

Tarkempia tietoja tulee myöhemmin.

Yhteyshenkilötapaaminen 30.9.-1.10. Nokialla

Yhdistys tiedottaa:

Yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous järjestetään Iiriksessä 24.3.2018.