Tapahtumakalenteri 2021

Ilmoitus Kemin viikonlopusta 24-26.9.2021:

Heippa Pohjois-Suomen opaskoirakot ja muutkin mikäli paikkoja riittää!
Valmistaudu pakkaamaan viikonloppureissulle, sillä tavataan Kemissä 24-26.9.2021.
Ohjelmaan sisältyy:
Opaskoirakoulujen kouluttajien palvelut  ja peesarit ovat valmiina lähtemään kanssamme  harjoittelemaan arjen tilanteita. Vertaistuellinen jutustelu tekee varmasti kaikille hyvää. Tukikohtana toimii Kemin Näkövammaisten tilat, Annantuvalla.
Viikonlopun hinta 100 euroa, johon sisältyy:
Majoitus hotelli Scandic Kemi, perjantaista sunnuntaihin
Ruokailut:  lauantaina hotellin aamiainen, lounas, kahvit ja illallinen, sunnuntaina hotellin aamiainen ja lähtökahvit
Matkakulut korvataan koulutusviikonloppuun osallistuville yhdistyksen jäsenille yli 25 euroa ylittävä osuus. Opastuskokeisiin osallistuvien matkakuluja ei korvata. Kokeista erillinen ilmoitus. Kokeisiin osallistuvat voivat yöpyä ja ruokailla 100 euron hintaan. Muista ilmoittautua tällöin sekä kokeisiin että majoitukseen Merille (meri.peuhkurinen@hotmail.com tai puhelin 040 833 5047)

Koulutusviikonloppuun ilmoittautumiset 8.9. mennessä Kirstille:
kirstireijonen@gmail.com tai puhelin 050 3277492, jos en voi vastata, soita uudelleen tai lähetä tekstiviesti. Kiitos!
Viikonloppu toteutetaan viralliset koronasuositukset huomioiden ja mikäli osallistujia on tarpeeksi.
Ilmoittaudu siis heti! Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Lahden peruuntuneeseen viikonloppuun ilmoittautuneet ovat etusijalla, jonka jälkeen Pohjois-Suomen koirakot ja mikäli paikkoja riittää, muualta tulevat koirakot, joiden matkakuluja yhdistys ei korvaa.
Tässä vielä kiteytettynä hallituksen päätökset:
Osallistumismaksu on 100 euroa koko viikonlopulle.
Pohjois-Suomen koirakoille maksetaan matkakulut (yhdistyksen jäsen yli 25 euroa menevä osuus)
Niille jotka osallistuvat kisoihin, heille ei makseta matkakuluja.
Ne jotka osallistuvat kisoihin, voivat yöpyä sadan euron osallistumismaksulla
viikonlopun. Siihen kuuluu myös ruuat.
Kisamaksu on 40 euroa niin kuin Virkussakin lukee.
Muualtakin saa osallistua viikonloppuun.

Tervetuloa mukaan!
Pohjois-Suomen yhteyshenkilöt
Kirsti Reijonen ja Meri Peuhkurinen

Pirkanmaa tiedottaa:

29.9. keskiviikkona Pok kokoontuu Aleksis Kiven kadun kerhohuoneella kello 16-18 osoitteessa Aleksis Kiven katu 30. Paikalle tulee myös Taysin liikkumistaidonohjaaja Sinikka Yli-Kerttula.

Ilmoittautua voit laittamalla viestiä mikatolvanen@kolumbus.fi

Yhteyshenkilötapaaminen 16-17.10.2021 Koivupuisto, Ylöjärvi

Pirkanmaa tiedottaa:

Pikkujoulut olisivat 20.11.alkaen klo 17 Niemi-Kapeen tilalla osoitteessa Kapeenniementie 22, 34260 Terälahti. Ilmoittautumiset vuosisadan megapikkujouluihin voi rustata osoitteeseen mikatolvanen@kolumbus.fi. Narikkamaksu 10 euroa.