Tapahtumakalenteri 2020

Yhteyshenkilötapaaminen 29-30.8.2020 Sipoo

OPASKOIRAKOULUTUSVIIKONLOPPU 18.-20.09.2020 LAHDESSA

Päijät- ja Kanta-Hämeen opaskoirakot ja Opaskoirayhdistys, järjestävät 18.09. -20.09. 2020 Opaskoirakoulutus/ kilpailu viikonlopun Lahdessa.

Viikonloppu sisältää Lomakeskus Lepolassa majoittautumisen lisäksi;

PERJANTAI: päivällinen, iltapala

LAUANTAI: aamupala, päivällinen, iltapala, saunominen

Sekä lauantaina Päijät-Hämeen Näkövammaiset ry:n toimistolla kilpailujen alkamista ennen tulokahvit, lounaan ja päiväkahvit, sekä matkat Lepolan ja Lahden keskustan välillä, pyrkimyksenä matkustaa peesareiden kyydissä tai mahdollisuus mennä linja-autolla. Kilpailujen lisäksi ja niille jotka eivät kisoihin osallistu, on kaupunkitreeniä.

Jos majoittujia on vähemmän kuin 10 henkeä, järjestetään vain 19.09.2020 opaskoirakilpailu, Käyttö- ja kilpailuluokissa. Alkaen klo 10.00. Kilpailun tuomarina toimii Teijo Hanhilampi  ja ratamestarina Petri Isola. Kilpailukansliana toimii, Päijät-Hämeen Näkövammaiset ry:n toimisto. Puistokatu 9 Lahti.

Kilpailumaksu niille, jotka eivät osallistu viikonloppukurssille on 20 euroa, joka tulee maksaa viimeistään 30.08.2020. Kilpailumaksu sisältää aamukahvit, lounaan ja iltapäiväkahvit.

SUNNUNTAI: aamupala, lounas, päiväkahvi

Perjantai-illan ja sunnuntain ohjelma muodostuu paikalla olijoiden toteutettavissa olevien toiveiden mukaan. Läheisellä Viuhan luonnonsuojelualueella olevilla latupohjilla on helppo kävellä ja sieltä löytynee vielä pitkospuut, joita pitkin voi kulkemista kokeilla.

Koko viikonlopun Hinta 145-euroa/hlö.

Okyn tilinumero on FI37 2266 1800 0038 35, viite 8950, eräpäivä 30.08.2020.

Ilmoittautumiset; Viimeistään 20.08.2020 Päijät- ja Kanta-Hämeen opaskoirayhteyshenkilölle:

Hannu Huovinen, puh: 0400 700 384, hannu.phuovinen@gmail.com

Häneltä saat tarvittaessa myös lisätietoa viikonloppuun liittyvistä asioista.

Muistahan ilmoittaa myös mahdolliset erityisruokavaliot.