Tapahtumakalenteri

Täältä löydät tietoa Opaskoirayhdistyksen, ja sen alaisten yhteisöjen tapahtumista.

Hki-Uusimaan syysretki 23.9.2017 lauantaina Partiopoukamaan Porvooseen

Saavumme Partiopoukamaan klo 10 aikoihin, ja päivän ohjelmassa on ulkoilua, keittolounas, lettuja ja ennen kaikkea  mukavaa yhdessäoloa. Mukaan mahtuu yhteensä 20-25 henkilöä. Toivottavasti saamme mukaan  myös autoilevia peesareita ( tai perheenjäseniä tai avustajia), jotta pääsemme kaikki turvallisesti ja mukavasti retkelle.

Partiopoukama sijaitsee Porvoossa, Sondbyn kylässä, osoitteessa Partiopoukamantie 24 06200 Porvoo. Monelle paikka on tullut tutuksi vuosien aikana. Jos innokkaita tulijoita on, mennään!

Ilmoittaudu viimeistään 15.9.2017, puh: 0458011101 tai ulla.jensen@saunalahti.fi

Retkiterveisin  Ulla ja Serena

Retkipäivä Ounasvaaralle ja koirauimalaan Rovaniemellä järjestetään 23.9. lauantaina.

Heippa pohjoisen koirakot, tule yhteiselle retkelle  ja päästä koirasi polskimaan koirauimalassa !

Viikonloppupatikan peruunnuttua järjestetään lauantaina 23.9. Retkipäivä Ounasvaaralle ja koirauimalaan Rovaniemellä.

Tapaamme yhdeltätoista myöhemmin sovittavassa paikassa ja meillä on noin kolme tuntia aikaa patikoida ja syödä omia eväitä, jonka jälkeen siirrymme koirauimalaan.  Varaa mahdollisuus koirasi uittamiseen. Olemme varanneet ajan neljälle koiralle. Puolen tunnin uimisen hinta on 20 euroa per koira. Uiminen tekee hyvää koirasi lihaksille ja nivelille. Peesarimme Meri Peuhkurinen uittaa koiramme, joten voimme rentoutua ja seurustella keskenämme. Koirauimalaaan voi tulla myös mukaan vain tutustumaan paikkaan.

Peesareiksi ovat Merin lisäksi tällähetkellä lupautuneet Allu ja peesaukseen tulee tutustumaan Markku.

Ilmoittautukaa mukaan kauempaakin, sillä Opaskoirayhdistys tulee tukemaan jäseniään  matkakuluissa viikonlopusta säästyneistä varoista. Pyrimme minimoimaan matkakulut yhteiskyydeillä.

Ilmoittautumiset  syksyä ilahduttavaan tapahtumaan mahdollisimman pian Kirstille sähköpostilla kirstireijonen@gmail.com tai puhelin 050 327 7492

Viro-Suomi-Latvia maaottelu 30.9.2017 Virossa

Maaottelu 30.9. klo 10 Pärnussa.

Yhteyshenkilötapaaminen 30.9.-1.10. Nokialla

Yhdistys tiedottaa:

Yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous järjestetään Iiriksessä 24.3.2018.