Tapahtumakalenteri 2020

Talvipatikka 6-8.3.2020 Räyskälä

Järjestyksessään kahdeksastoista Talvipatikka pidetään Lopella Räyskälässä, joka sijaitsee eteläisessä Kanta-Hämeessä. Matkaa Helsingistä on 105 km, Forssasta 40 km ja Riihimäeltä 45 km. Majoitumme Räyskälän motellissa 3 hengen huoneissa. Jokaisessa huoneessa on wc ja suihku, sekä käytävällä on yhteiskäytössä kaksi jääkaappia.

Viikonlopun hinta täysihoidolla on 130 euroa ja Opaskoirayhdistyksen jäsenille hinta on 100 euroa. Hintaan sisältyy majoitus, ruokailut, liinavaatteet ja saunat perjantaina ja lauantaina.

Viikonloppuna patikoidaan hyvässä seurassa ja nautitaan, toivottavasti lumisista, metsäautoteistä ja poluista. Reitit ovat turvallisia koirien rentoutua ja kirmailla keskenään. Me kaksijalkaiset yritämme tehdä samoin.

Opaskoirayhdistys korvaa yhdistyksen jäsenten matkakuluja 25 euroa ylittävältä osalta halvinta kulkuneuvoa käyttäen. Opaskoirayhdistys maksaa peesareiden osallistumiskulut viikonlopulta.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset 21.2. mennessä mieluiten sähköpostilla peesarit@opaskoirayhdistys.fi Ilmoittautuessasi kerro itsestäsi nimi, puhelinnumero, ruoka-aine allergiasi ja tietenkin karvaisen kaverisi (oppaan) nimi. Jos esität toiveen huonekaverista, niin pyrimme ottamaan sen huomioon. Olisi myös hyvä tietää mistä päin olet tulossa, niin mahdollisten kimppakyytien järjesteleminen onnistuisi paremmin.

Tarkemmat tiedot viikonlopun ohjelmasta ja ajo-ohjeet ovat patikkakirjeessä, joka lähetetään ilmoittautuneille myöhemmin.

Lämpimästi tervetuloa!

Eija Paasu ja peesarit

Vuosikokous 21.3.2020 Iiris

Kansainvälinen opaskoiranpäivä 29.4.2020