Lahjoita opaskoiratoimintaan

Viitenumero: 1300

Lahjoittamalla

Sinulla on mahdollisuus:

– Auttaa opaskoiraa ja sen käyttäjää kehittämään yhteistyötään omassa kotiympäristössään

– Antaa opaskoirankäyttäjälle paremmat mahdollisuudet vertaistukeen

– Tukea alueellisesti opaskoirakoille suunnattua vapaaehtoistoimintaa

Virtuaaliviivakoodit lahjoitusta varten

10€ 453155530001288850000100000000000000000000001300221001

20€ 453155530001288850000200000000000000000000001300221001

Kopioimalla virtuaaliviivakoodin nettipankkiisi, Sinun tarvitsee kirjoittaa vain saajan nimi: OPASKOIRAYHDISTYS RY ja hyväksyä maksu. Muut tiedot ovat valmiina! Helppoa, kokeile ja lahjoita! Jos haluat lahjoittaa isomman summan, käytä maksussa tilinumeroa ja viitenumeroa 1300 ja laita haluamasi summa.

Opaskoirat, käyttäjät ja vapaaehtoiset kiittävät

Opaskoirakoulun B-pentueen syysretki. kuvaaja: Iitu Salonen.

Suomessa työskentelee hiukan yli 230 opaskoiraa. Opaskoirayhdistyksen opaskoirayhteyshenkilöt järjestävät opaskoirille ja niiden käyttäjille vertaistuellisia koulutus- ja hyvinvointitapahtumia alueellisesti kautta maan.

Natalie ja opaskoira Hero ulkoilemassa, Kuva: Opaskoira vuosikirja 2022

Tukemalla meitä

– Edistät opaskoirien hyvinvointia niiden päästessä koirauimaloihin ja opaskoirankäyttäjien saadessa neuvoja eläinfysioterapeuteilta ja koirahierojilta opaskoirien ja niiden käyttäjien lihashuoltoon

– Autat opaskoirakoiden yhteistyön kehittymistä alueellisilla viikonloppukursseilla, joilla treenataan opaskoirakoiden yhteistyötä opastuksessa ja tottelevaisuudessa. Opaskoiran päästessä treenaamaan kotireittien ulkopuolelle se tekee entistä paremmin töitä tutuilla reiteillä. Viikonloppukursseilla on mukana vapaaehtoisia peesareita sekä kouluttajia opaskoirakouluilta

– Annat opaskoirankäyttäjille vertaistukea opaskoirakoiden ollessa välillä kovin yksin omassa arjessaan. Vaihtamalla kokemuksia ja vinkkejä kaikessa opaskoiriin liittyvässä opaskoirankäyttäjät saavat voimia ja uusia eväitä liikkumiseen omassa ympäristössään.

– Saat tietoa opaskoiratapahtumista, opaskoirista ja niihin liittyvistä asioista Valjaissa-lehdestä ja Opaskoiravuosikirjasta.

Opaskoirayhdistys tulee toimeen pääasiassa oman varainhankinnan mahdollisten lahjoitusten avulla. Yhdistys ei saa ulkopuolista rahoitusta toimintaan.

Yhdistyksemme toimintaa voi tukea ostamalla yhdistyksen tuotteita, sekä ostamalla mainostilaa yrityksille ja yhteisöille julkaisuissamme. Katso tuotteemme sivulta:

Lisätietoja toimintamme tukemisesta saa osoitteesta

info@opaskoirayhdistys.fi

Seuraa meitä ja toimintaamme Facebookissa:https://www.facebook.com/opaskoirayhdistys/

Lahjoita

Keräysaika 1.10.-31.12.2022