Tapahtumakalenteri 2021

Pohjois-Suomi tiedottaa:

Heipparallaa Pohjois-Suomen opaskoirakot ja peesarit!

Opaskoirakoiden tonttuilua Rovaniemellä lauantaina 4.12.2021 Tavataan Lapin Näkövammaiset ry:n toimistolla kello 11 ja jaloitellaan kohti Nuuskuhallia. Voit tulla myös suoraaan hallille, osoite Vapaudentie 11. Nuuskuhalli varattu käyttöömme  kello 12 -13. Treenaillaan sisätiloissa, eipä haittaa liukkaus tai myrskyn ujellus. Sitten toimistolle pikkujoulutunnelmiin. Tilataan valmista evästä ilmoittautuneiden toiveiden mukaan. Koirankäyttäjille omakustanteinen.

Mikäli peesareita osallistuu riittävästi on yksilöllinen kaupunkitreeni mahdollista.

Tule nauttimaan yhdessäolosta, vertaistuesta ja onnistumisista oppaasi kanssa!

Matkojen omavastuu 25 euroa halvimman matkustustavan mukaisesti.

Suositaan kimppakyytejä ja omavastuu maksetaan esimerkiksi kuljettajana toimivalle peesarille. Peesari laskuttaa ylimenevän osuuden Opaskoirayhdistykseltä.

Ilmoittaudu Kirstille tai Merille 1.12. mennessä.

Kirsti Reijonen p. 050 327 7492 tai sähköpostilla etunimi ja sukunimi yhteen kirjoitettuna ja perään @gmail.com Meri Peuhkurinen p. 040 833 5047 tai sähköpostilla etunimi piste sukunimi ja perään @hotmail.com Tänä vuonna pizza/burgerilinjalla.Kauppayhtiö mainostaa valmistavansa kaupungin parhaat burgerit. Aidossa puu-uunissa valmistetut pizzat sekä wingsit ja salaatit Tehdään yhteistilaus ja noudetaan toimistolle.

Voit tutustua etukäteen ruokalistoihin täältä:

Iloisiin tapaamisiin

Pohjoisen yhteyshenkilöt Kirsti ja Meri

Hki-Uusimaa tiedottaa:

Tervetuloa Hki-Uusimaan koirakot pikkujouluihin torstaina 9.12 klo 18-21 ravintola Rodeo Steakhouseen osoitteeseen Maakotkantie 19, Vantaa.

Illalliskortti maksaa koirakoille 20€ ja sisältää alkuglögin, 4 eri salaattia, paahdettua kananrintaa juustoperunoilla, kahvin ja piparin. Kukin maksaa omat alkoholijuomansa. Avustajien (peesarit, puolisot jne) ruoka on ilmainen.

Jouluisesta viihteestä huolehtii tuttu duomme Sari&Ari.

Ilmoittautumiset 30.11 mennessä sähköpostilla risto.kahelin@gmail.com. Kerro tuletko yksin vai avustajan kanssa. Okyn tilinumero: Nordea FI37 2266 1800 0038 35, viite 6606.

Tonttunne Risto, Jenni, Outi ja Virpi