Menneet tapahtumat 2022

Vuosikokous la 19.3.2022 Iiris-keskus, Helsinki ja etänä

Talvipatikka 2022

Tervehdys kaikille koirakoille ja peesareille!

Tämän vuoden Talvipatikka järjestetään 4.-6. maaliskuuta, jos vain koronatilanne sen sallii.

Paikkana toimii jo monille tuttu Räyskälän motelli ihanissa Lopen maisemissa. Sieltä löytyy mukavia teitä ja polkuja kuljettavaksi myös talviaikaan. Monesti kaipaamamme pulkkamäki kylläkin puuttuu, mutta sen tilalle järjestämme jotakin muuta. Majoitumme pääsääntöisesti 2 hengen huoneissa, joissa jokaisessa on oma wc ja suihku.

Tarkemmat tiedot ohjelmasta ja ajo-ohjeet ovat patikkakirjeessä, joka lähetetään ilmoittautuneille lähempänä patikan ajankohtaa. Jos patikka joudutaan perumaan tai siirtämään koronan takia, niin siitä laitetaan erikseen viesti jokaiselle ilmoittautuneelle.

Patikan hinta on koirakoille 110 €, mutta maksu suoritetaan vasta, kun patikan järjestäminen varmistuu. Tilinumero ilmoitetaan myöhemmin. Tuo hinta sisältää 2 vrk majoituksen, peti- ja liinavaatteet, kaikki ruokailut ja ihanat saunaillat. Näin talvisin voit pulahtaa halutessasi saunomisen lomassa myös avantoon.

Opaskoirayhdistys tukee jäsentensä matkaa 25 euroa ylittävältä osalta halvinta matkustustapaa käyttäen. Jos mahdollisesti tulet peesarin kyydissä, niin jokainen koirakko maksaa omavastuunsa 25 euroa peesarille.

Voit ilmoittautua sähköpostilla Peesarikerhon sihteerille osoitteeseen peesarit(at)opaskoirayhdistys.fi Kerro ilmoittautuessasi: nimi, puhelinnumero, koirasi nimi ja mistä päin olet tulossa patikalle.

Tiedustelut Sari Rajala 050-380 43 23 tai Eija Paasu 050-329 59 76

Hki-Uusimaa tiedottaa:

Tervetuloa Hki-Uudenmaan koirakot kokeilemaan lumikenkäilyä lauantaina 12.2 klo. 13-15. Paikka on  Hotelli Nuuksio, Naruportintie 68, Espoo.

Mukaan mahtuu 8 koirakkoa. Kerro ilmoittautumisen yhteydessä haluatko kenkäillä koiran kanssa vai ilman. Kerro samalla onko sinulla vetovyötä ja/tai joustohihnaa. Tilaisuus maksaa 20€/koirakko sisältäen välineet ja tarjoilut.

Ilmoittautumiset 30.1 mennessä risto.kahelin@gmail.com. Tervetuloa!