Elokuu – Tapahtumat

Peesaripatikka 12-14.8. Hamina, Kannusjärvi

Peesarikerhon järjestämän patikan ajankohta ja paikka ovat aikaisemmista tiedoista poiketen muuttuneet. Peesaripatikka järjestetään 12.-14.8. Kannusjärvellä, Haminassa.

Olemme varanneet viikonlopuksi Markkulan leirikeskuksen, joka sijaitsee rauhallisella luonnonkauniilla paikalla kirkasvetisen Suur-Merkjärven rannalla. Majoitumme 1-4 hengen huoneissa, suihkut ja wc-tilat sijaitsevat majoitustilojen käytävillä. Lisäksi käytössämme on ruokasali ja takkahuone. Lähellä rantaa on grillikatos ja käytössämme on kaksi rantasaunaa.

Leirikeskuksen tuntumassa kulkee merkitty retkeilyreitistö, Portimon polut, jolta löytyy jokaiselle omien mahdollisuuksien mukaisia reittejä. Lisäksi kuljettavana on rauhallisia hiekkateitä. Oletpa sitten uusi tai konkari koirankäyttäjä, niin tule mukaan rentoutumaan, tapaamaan vanhoja tuttuja ja tutustumaan uusiin. Omaa peesaria et välttämättä tarvitse, sillä Peesarikerho huolehtii sinusta. Viikonlopun ohjelmassa on patikointia, saunomista, uimista ja tunnelmallista oleskelua ja laulua iltanuotiolla. Pidämme myös perinteiset arpajaiset.

Patikan hinta täysihoidolla on 110 euroa sisältäen paikan emännän itse loihtimat herkut, eli kaikki ruokailut, liinavaatteet + kylpy ja -kasvopyyhkeet.

Opaskoirayhdistys tukee jäsentensä matkoja 25 euroa ylittävältä osalta halvinta matkustustapaa käyttäen. Kokoamme taas kimppakyytejä ja peesarin kyydissä kulkevat koirakot maksavat kaikki omavastuuosuutensa 25 euroa peesarille.

Ilmoittautumiset 29.7. mennessä sähköpostiin peesarit@opaskoirayhdistys.fi

Ilmoittautuessasi kerro nimesi, puhelinnumerosi, mahdolliset ruoka-aineallergiat, oppaasi nimi ja mahdollinen huonekaveritoive. Kimppakyytejä ajatellen kerro mistä päin tulet.

Mahdolliset tiedustelut Sari 050 380 4323 tai Eija 050 329 5976

Tarkemmat tiedot viikonlopusta lähetetään ilmoittautuneille patikkakirjeessä.

Lämpimästi tervetuloa patikoimaan!

Kesäterveisin Peesarikerhon väki