Kesäkuu – Tapahtumat

Salpalinjan vaellus 9-12.6.

Peesarikerho järjestää neljän päivän Salpavaelluksen 9.-12.6. Itä-Suomessa. Pyrimme kokoontumaan lähtöpaikalle keskiviikko-iltana kahdeksas päivä, mutta vaeltamaan lähdemme torstai-aamuna klo 9 mennessä Pyyhinlammelta.

Päivämatkat ovat 4 – 8 km. Reitillä kuljetaan selkeillä poluilla ja osin metsäautoteillä. Tämä vaellus sopii hyvin myös ensikertalaisille, joten rohkeasti vain mukaan.

Sinun ei tarvitse hankkia peesaria, sillä Peesarikerho hoitaa sen puolen. Lähdemme maastoon yhdessä ja yhdessä myös kuljemme. Meillä ei ole tarkoitus pitää kovaa vauhtia ja kerätä paljon kilometrejä. Nautimme luonnosta ja Salpalinjalla kun olemme, niin myös Suomen historiasta tältä osin ja tietenkään unohtamatta iltanuotioita. Yöpymispaikoilta löytyy laavu, nuotiopaikka ja vessa.

Huoltoautossa kulkevat majoitteet, makuupussit, makuualustat, koiran ruuat, täydennysvedet ja vesikattilat. Jokaisen pitää kantaa itse repussaan / rinkassaan vaihtovaatteet, sadeasu, omat ruuat, ruokailutarvikkeet, päivän vesi itselle ja koiralle. Lisäksi omat hygienia tarvikkeet ja lääkkeensä. Käymme vielä tarkemmin varusteluetteloa läpi osallistujien kanssa.

Koirakoille reissu maksaa 30 euroa + vaellusruuat. Opaskoirayhdistys tukee jäsentensä matkoja 25 euroa ylittävältä osalta halvinta matkustustapaa käyttäen.

Ilmoittautumiset 29.5. mennessä osoitteeseen peesarit@opaskoirayhdistys.fi

Ilmoittautumisessa kerro yhteystietosi, koiran nimi ja  mistä päin tulet. Lähempänä ajankohtaa selvitellään kimppakyydit, ruoka- ja telttakunnat.

Tiedustelut Sari 050-380 4323 tai Eija 050-329 5976