Maaliskuu – Tapahtumat

Talvipatikka 4.-6.3.2022

Tervehdys kaikille koirakoille ja peesareille!

Tämän vuoden Talvipatikka järjestetään 4.-6. maaliskuuta.
Paikkana toimii jo monille tuttu Räyskälän motelli ihanissa Lopen maisemissa. Sieltä löytyy mukavia teitä ja polkuja kuljettavaksi myös talviaikaan. Monesti kaipaamamme pulkkamäki kylläkin puuttuu, mutta sen tilalle järjestämme jotakin muuta. Majoitumme pääsääntöisesti 2 hengen huoneissa, joissa jokaisessa on oma wc ja suihku.

Tarkemmat tiedot maksamisesta, ohjelmasta ja ajo-ohjeet ovat patikkakirjeessä, joka lähetetään ilmoittautuneille lähempänä patikan ajankohtaa.

Patikan hinta on koirakoille 110 €. Tuo hinta sisältää 2 vrk majoituksen, peti- ja liinavaatteet, kaikki ruokailut ja ihanat saunaillat. Näin talvisin voit pulahtaa halutessasi saunomisen lomassa myös avantoon.

Opaskoirayhdistys tukee jäsentensä matkaa 25 euroa ylittävältä osalta halvinta matkustustapaa käyttäen. Jos mahdollisesti tulet peesarin kyydissä, niin jokainen koirakko maksaa omavastuunsa 25 euroa peesarille.

Voit ilmoittautua sähköpostilla Peesarikerhon sihteerille osoitteeseen peesarit(at)opaskoirayhdistys.fi
Kerro ilmoittautuessasi: nimi, puhelinnumero, koirasi nimi ja mistä päin olet tulossa patikalle.
Tiedustelut Sari Rajala 050-380 43 23 tai Eija Paasu 050-329 59 76

19.3.2022 Opaskoirayhdistyksen vuosikokous