Syyskuu – Tapahtumat

OPASKOIRAVIIKONLOPPU 9 -11.09.2022 LAHDESSA

Päijät- ja Kanta-Hämeen opaskoirakot sekä Opaskoirayhdistys järjestävät 09-11.09.2022  koulutusviikonlopun Lahdessa.

Perjantai-illan ja sunnuntain ohjelma muodostuu paikallaolijoiden toteutettavissa olevien toiveiden mukaan. Majoituspaikkana toimivan Lepolan lähellä on Viuhan luonnonsuojelualue. Luonnonsuojelualueelta löytyy helppokulkuisia latupohjia, polkuja ja taitaapa löytyä myös pitkospuut, jos joku haluaa kokeilla pitkospuilla kulkemista opaskoiransa kanssa.

Majoittuminen Lomakeskus Lepolassa Sipurantie 32 Lahti, puh 045 2357561

Perjantaina päivällinen ja iltapala

Lauantaina aamupala, päivällinen ja iltapala sekä saunomismahdollisuus

Sunnuntaina aamupala ja lounas

Viikonlopun ohjelmassa on lauantaina 10 9. käyttöluokka. Ratamestarina on Petri Isola. Kisakanslia sijaitsee Kauppakeskus Triossa Palvelutorilla 2 krs. Aleksanterinkatu 18 A. Kokoontuminen klo 9.00 alkaen, jolloin tarjolla on kahvia/teetä ja pientä purtavaa. Tositoimet alkavat noin klo 10.00. Ruokailun ja päiväkahvin hinta on 20 euroa/osallistuja.

Viikonlopun hinta OKY:n jäsenille on 160 euroa/hlö. Ei-jäsenille 180 euroa/hlö.  Hintaan sisältyy matkat Lepolan ja Trion välillä, joko paikallisbussilla numero 2 taikka kimppakyydein.

Jos osallistuu vain lauantaina käyttöluokkaan, on osallistumismaksu 20 euroa.

Jos majoittujia Lepolassa on vähemmän kuin 10 henkeä, järjestetään vain 10.09.2022 käyttöluokka.

Osallistumismaksu OKY:n tilille FI37 2266 1800 0038 35 viimeistään 2.9.2022 mennessä. Viitenumero on 9001.

Majoituspaikkana toimiva Lomakeskus Lepola siaitsee Alasenjärven rannalla noin 9 km Lahden Matkakeskuksesta. Paikallisbussi numero 2 lähtee Matkakeskuksesta ja ohittaa Lepolan noin 200 metrin päästä.

Ilmoittautumiset viimeistään 08.08.2022.

Lisätietoja antaa ja ilmoittautumisia ottaa vastaan: Päijät- ja Kanta-Hämeen opaskoirayhteyshenkilö Hannu Huovinen, puh: 0400 700 384, Hannu.huovinen@pp.nkl.fi

Osallistujien matkakulut korvataan Opaskoirayhdistyksen ohjeiden mukaan.

Tervetuloa!